برای ثبت در تاریخ

خرید بک لینک
من که نیاز به همچین روزی ندارم تا عشقمو بهت بیان کنم می دونی که موجود زن-دوستی هستم و به هر بهانه ای دوست دارم برات گل بخرم و ابراز عشق کنم بهت و دلت رو شاد کنم . یه چیزهایی هم مد میشه که اتفاقا بد نیست اگر جنبه ی تظاهر به خودش نگیره و خالی از مفهوم و معنی واقعیش نشه تو ذهن ما آدم ها. هرچند من دوست دارم ورژن ایرانی این روز رو _که افتخار می کنم در فرهنگ ملی میهنی ما چنین روزی وجود داشته_ گرامی بدارم و تبریک بگم . پس پیشاپیش سپندارمزدگان بر تو عشق نازنین من مبارک و فرخنده. زیبا ترین حس انسانی عشق است و عشق معنی انسان بودن. عشقی از سر معرفت و نه کورکورانه . عشقی برای عاشق بودن . برای انسان بودن و برای سنگ نشدن قلب... برای طراوت و تازگی روح ... تو این عشق رو به من هدیه دادی و با وجود مشکلاتی که پیش اومد بهم ثابت کردی که تو راهی که باهم شروع کریدم محکمی و میشه بهت تکیه کرد . منم محکم کنارت هستم و دلم به تو خوشه به بودنت و به صدای زیبات... به دیدن تو و به بودن با تو و به داشتنت ... ایشالا 50 سالگی عشقمون رو جشن بگیریم :* دووووووسسسسستتتتت داااااارررررررمممممم برای ثبت در تاریخ...ادامه مطلب

ما را در سایت برای ثبت در تاریخ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 187 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 20:41

من که نیاز به همچین روزی ندارم تا عشقمو بهت بیان کنم می دونی که موجود زن-دوستی هستم و به هر بهانه ای دوست دارم برات گل بخرم و ابراز عشق کنم بهت و دلت رو شاد کنم . یه چیزهایی هم مد میشه که اتفاقا بد نیست اگر جنبه ی تظاهر به خودش نگیره و خالی از برای ثبت در تاریخ...ادامه مطلب

ما را در سایت برای ثبت در تاریخ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 180 تاريخ: دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت: 8:16

یه نفر توی زندگیم هست...که تمام تلاششو میکنه تا منو خوشحال ببینهیه نفر توی زندگیم هست...که کنارش خوشبخت ترین آدم روی زمینمیه نفر توی زندگیم هست...از اون یه نفر های خوب که وقتایی قلبم یا بدنم درد میگیره منو بغل میکنه و میبوسه و میگه پرا گریه میک برای ثبت در تاریخ...ادامه مطلب

ما را در سایت برای ثبت در تاریخ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 138 تاريخ: دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت: 8:16

نگفتمت که نرو؟ نرو ... نفهمیدی؟!نگفتمت که نخوان؟نخوانده رنجیدینگفتمت که زمین جای مستان نیستنگفت که نخور, سرخوشانه رقصیدی***نگفتمت که صدای تو را فرشتگان دارند...نگفتمت ز بخلاتی که احمقان دارند...نگفتمت نزن سه تار و نزن به این مضراب...نگف برای ثبت در تاریخ...ادامه مطلب

ما را در سایت برای ثبت در تاریخ دنبال می‌کنید

برچسب: شهریوری, نویسنده: بازدید: 174 تاريخ: دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت: 8:16

عزیزم این کمترین کاریست الان که از من دوری می تونم انجام بدم و روزت رو تبریک بگم و اینجا بنویسم که دوستت دارم .

خوشحالم که تو رو دارم و برات آرزوی تندرستی ، شادی و موفقیت روز افزون دارم.

رووووزت مبارک

برای ثبت در تاریخ...

ما را در سایت برای ثبت در تاریخ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 163 تاريخ: دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت: 8:16

صفحه بندی