حس خوبیه بودن و بودن با کسی که دوستش داری و تنها چیزی که قدیمی شدنش بسیار مطلوب و خواستنیه رابطه ی عاشقانه است ... تو با ورودت به زندگیم خیلی از مفاهیم انسانی رو که تنها اسمشون رو شنیده بودم بهم هدیه کردی ... عشق ... معشوق داشتن ... لذت با هم بودن ... هوای دونفره ... تجربیات شخصی ... امید برای آینده ای دو نفره ... مهر زنانه و خیلی مفاهیم دیگه که در کنار تو تجربشون کردم ... هیچ کدوم از ما ها انسان های کاملی نیستیم اما چقدر خوبه بتونیم هر سال که به عمرمون اضافه میشه در مسیر تکامل عاطفی ، شناختی و معرفتی خودمون پیش بریم ... اگر هر کدوم از ما برای همدیگه آینه ای صاف و بدون رنگ و ریا باشیم و به هم اعتماد داشته باشیم می تونیم در این راه کمک های بزرگی به هم بکنیم ... من دوستت دارم و خوشحالم که با هم هستیم اگرچه گاهی هم شده که از بعضی مسایل دلخور بشیم ولی در کل به آینده ای خوب و مثبت در کنار هم امیدوارم ... تنها و تنها آرزوی من برای تو عشق نازنینم اول سلامتی هست و دوم موفقیت در کارهات و اینکه از زحمت و تلاشی که کردی برای درس خوندن نهایت بهره رو ببری و اون موفقیتی که انتظارش رو داری به دست بیاری. بعد هم اینکه در کنار هم بتونیم یک زندگی خوب و آبرومند و همراه با آرامش و لذت رو بنا کنیم و ادامه بدیم ...
دوستت دارم



ما را در سایت برای ثبت در تاریخ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 155